Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 23 listopada 2015

For You ;-)

 Moje nowe wyzwanie -tort na specjalną okazję;
Dla Grzegorza...






a było to tak;


biszkopt z 8 jajek przecięłam na 3 części...

 wycięłam z kartki papieru kształt butelki...
na każdej części posmarowałam dżemem z czarnej porzeczki a na to mój ulubiony krem -bita śmietana z serkiem mascarpone( można nasączyć ponczem; wodą z cytryną i cukrem, chyba, że wersja dla dorosłych, to np. z dodatkiem rumu )

w kształcie przypomina butelkę, czy...gitarę? ;-)

ponieważ na wierzchu będzie masa cukrowa a ona nie lubi kontaktu z bitą śmietaną, więc te "koleżanki" trzeba rozdzielić masą maślaną ...tutaj utarte na puch masło, cukier puder i chałwa...

tadaaammmm...gotowy;-)

a Grzesiowi -najlepsze życzenia pysznych kolejnych lat
;-)

2 komentarze:

  1. mmmm ... ale pychotka musiala byc ;)) ... a mi jaki bys torcik zrobila ...w ksztacie czego ? hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za miły komentarz;-) a Tobie upiekę...w kształcie słońca, bo takie wnosisz w moje życie:-)

    OdpowiedzUsuń