Szukaj na tym blogu

środa, 11 maja 2016

"Złodzieje uśmiechu"

Po dwóch latach od promocji mojej pierwszej książki-
"Nie budźcie mnie ze snu" 
ukazała się moja druga książka- 
"Złodzieje uśmiechu."




"Kolejna książka Urszuli Kozłowskiej jest kontynuacją losów Marii,  głównej bohaterki pierwszej części
 „Nie budźcie mnie ze snu”. 
Nowy tytuł przynosi nowe historie Marii, kobiety z tęsknotami, smutkami i radościami, tak naturalnymi emocjami spotykanymi przez czytelnika na co dzień i opisanymi w tak barwny sposób, że każdy  może zobaczyć w tej książce część własnego życia.

Będziemy towarzyszyć głównej postaci na życiowych ścieżkach i odkryjemy jej nowe oblicze, a także poznamy inne, ważne osoby wnoszące w jej życie uśmiech i łzy.

Autorka zaprasza do wciągającej, ciepłej, czasem smutnej, ale i miejscami bardzo zabawnej historii ludzi, których losy skrzyżowały się, by zapisać się na tych kartach.

Powieść zachęca do sprawdzenia czy w życiu można jeszcze wszystko zmienić i naprawdę żyć w pełni.

Czy poznamy zakończenie miłosnych poszukiwań Marii i czy będzie ono dla niej szczęśliwe?…"




Dzięki wrażliwości Wyśmienitych Ludzi, rozpoczął się cykl spotkań autorskich; 
 

 w Domu Dziennego Pobytu "Malinka" w uroczej atmosferze odbyło się moje drugie spotkanie;-)

Dziękuję Kierownictwu i Pracownikom DDP"Malinka", za zaproszenie a także pyszną herbatę i ciasteczka;-)  
Dziękuję Panu Tadeuszowi Jackowi Rogoża za organizację spotkania i perfekcyjne prowadzenie.
 Dziękuję Czytelnikom za przemiły odbiór mojej twórczości.
Pozdrawiam wiosennie;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz