Szukaj na tym blogu

środa, 12 kwietnia 2017

Chwila :-)





Kochani, w mojej najnowszej książce Iskierka znajdziecie kilka moich wierszy. 
Za oknem mamy pogodę jak w znanym przysłowiu "kwiecień plecień, bo przeplata: trochę zimy, trochę lata", dlatego dzisiaj przedstawiam dwa wiersze, jak najbardziej na czasie ;-)
***



*Pogoda*
Silny wiatr chmury goni,
Aż niejedna łzę uroni,
Lecz nie płaczcie chmury moje,
Bo ja w słońcu dusze goję.
***








*Strachy na lachy*
Kłębią się chmury
taneczny układ tworzą
wciskają dzień ponury
i słońcu płaszcz założą.
Z deszczykiem związek mają,
- Kochany weź kalosze
Niech w domu nie zatrzymają
obawy  aurą , proszę.

 Mam nadzieję, że moje zdjęcia i poezja wniosła chwilę radości, dziękuję za ten czas i przesyłam życzenia wspaniałego, słonecznego dnia :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz