Szukaj na tym blogu

sobota, 22 kwietnia 2017

Szczęście;-)



Co to jest szczęście?
Piszę następną książka o tematyce mnie bliskiej, czyli o miłości i dlatego zastanawiam się nad zagadnieniem szczęścia ;-) 
Chyba każdy odczuwa go na swój sposób, bo nie ma jednej definicji. Dla jednego szczęściem może być wygrana w totolotka, przespana noc, śmiech dziecka, albo zdrowie. Ostatnio poczułam się szczęśliwa kiedy zauważyłam, że w ludziach coś się zmieniło i to na dobre... A było tak: z uśmiechem czekali na mnie w sklepowej kolejce kiedy mnie tuż przy płaceniu olśniło,że miałam kupić jabłka, a ich nie mam 
 :-)  
albo przepuścili u lekarza, gdy chciałam tylko zapytać o receptę, no i przeżywam absolutną euforię szczęścia, gdy kierowca zatrzymuje się i przepuszcza mnie na przejściu :-)  
 Prozaiczne, ale może zacznijmy zbierać małe szczęścia oczekując na te wielkie.





"Wiesz, gdy jest bardzo smutno, to kocha się zachody słońca" 
Antoine de Saint-Exupéry




 "Jeśli jesteś nieszczęśliwy, to dlatego, że cały czas myślisz raczej o tym, czego nie masz, zamiast koncentrować się na tym, co masz w danej chwili."  Anthony de Mello



 Proszę napiszcie jak z poczuciem szczęścia u Was? 

Szczęśliwego weekendu :-)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz