Szukaj na tym blogu

środa, 4 kwietnia 2018

Wiosna radosna ;-)

***

Po tych kolejnych zimnych dniach, nareszcie zaświeciło słońce i nawet wyciągnęło mnie na spacer. Chętnie wystawiam buzię do słonka, by ogrzało i naładowało moje życiowe baterie, które po zimie są nieco rozładowane. Czuję w tym podobieństwo do roślinek, bo ja również jak one, by żyć potrzebuje słońca i wody (no i jeszcze jedzenia). 
Dlatego witaj Wiosno!



*Wiosna*

Kocham wiosnę, bo na wiosnę

moje myśli mam radosne

dusza lekko się unosi
i o uśmiech aż się prosi.
Na rabatach kwitną bratki
złej pogody to ostatki
świeci słonko, czas na fart
i do życia nowy start!
  



 Jakże wdzięczna pora do fotografowania... 💖💕💜
Cudowne kolory, lecz zapachu nie mogę przekazać...😊



 

 Czyżby oczekiwanie na mieszkanie? 😉😍










I jeszcze jeden mój wiersz: 💗


*Pragnienie*

Wiosno tupnij na zimowy sen
Przegoń chłodu i śniegu cień
Czas by słonko mnie ogrzało
Kwieciem pola obsypało
Wyciągając buzię w górę
Łaknę wiosenną czuć naturę
Chłodnej zimy mam już zbytek
Cenię kolor margerytek
Zero stresu, czas radości
Wiosno przychodź tu z miłości…


Kochani, dziękuję za odwiedziny i życzę wspaniałych wiosennych dni💞

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz