Szukaj na tym blogu

środa, 21 marca 2018

Witaj Wiosno ;-)

  


 Kochani, dzisiaj mamy Pierwszy Dzień Wiosny- kalendarzowej. Wiosna to najpiękniejsza pora roku i nie tylko dla mnie, bo urodziłam się w maju,💗 a także z powodu budzącej się do życia przyrody. 
     To czas kiedy możemy podziwiać kolorowe krokusy, delikatną śnieżyczkę przebiśnieg, pachnące fiołki czy pierwiosnki i nareszcie usłyszeć śpiewające ptaki. 
 Razem z Wami witam tą oczekiwaną porę roku kilkoma zdjęciami i najnowszym wierszem.


 Takie delikatne śnieżyczki, a jaką mają siłę by się przebić...


Śpiewające drzewo 😍















 Cudnej urody szafran, krokus... 


 Jak się chce towarzystwa, to zawsze się znajdzie...😍😎💝
Taka ciekawostka: W mitologii greckiej młodzieniec nieszczęśliwie zakochany w nimfie Smilaks został zamieniony w szafran-krokus. 
***
Dlatego życzę nam wszystkim tylko szczęśliwego zakochania 
💗💖💓


-Moja miłość-

Miłość krąży w autobusie

Miłość płynie statkiem

Miłość jest zachodem słońca

I czasem kusi jabłkiem…



Miłość  ma kolory tęczy

Miłość każdy w sercu ma

Miłość  nasz bezcenny dar

pielęgnujmy go każdego dnia.



















Moja ulubiona ulica i ławeczka...💜



Moja ulubiona słodycz...👧💞
          Do tego deseru nawet wróbelek chciał się dołączyć 😋 💕
***

 Dziekuję za wspólny czas u mnie. Pozdrawiam wiosennie, a skoro wiosna to miłość radosna i tego nam Wszystkim życzę... 
💜💛💙💗😍

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz