Szukaj na tym blogu

niedziela, 20 października 2013

a mnie jest szkoda lata....

 Jezioro Turawskie


                                                  jezioro w Turawie można pokonać suchą nogą ;-)))
















a mnie jest szkoda lata i..................

" A mnie jest szkoda lata
I letnich, złotych wspomnień,
Niech mówią: głupi o mnie,
A mnie jest żal ...
Za oknem szaro, smutno,
A jeszcze przed miesiącem
Wesoło, zieleń, słońce ...
Naprawdę żal.
To tak jak gdyby ktoś najdroższy nagle odszedł
I zabrał radość, uśmiech, a zostawił łzy.
Dlatego żal mi lata I ludzi, żal i nieba,
Po którym płyną smutne Jesienne mgły.

Człowiek pensję ma gorzej, niż marną,
Dwieście złotych miesięcznie, niewiele,
Ale w lecie tych dwieście to suma,
Można za nią, jak król jakiś żyć.

Słońce grzeje, opala za darmo,"



                                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz