Szukaj na tym blogu

niedziela, 16 marca 2014

To co mam...


                                         
                                                           
"Jeśli jesteś dobrą piłką, to im silniej cię uderzą - tym wyżej się wzniesiesz".
                                                                                                              Tristan Bernard
   "Obawa przed innym człowiekiem pochodzi stąd, że temu komuś oddaliśmy władzę nad sobą."          
 " Los można pokonać jedynie przez zrozumienie go."
                                                                                                               Hermann Hesse
"To, co mam (to, co mam)
To radość najpiękniejszych lat
To, co mam (to, co mam)
To serce, które jeszcze na wszystko stać
To, co mam (to, co mam)
To młodość, której nie potrafię kryć
To wiara, że
Naprawdę umiem żyć - umiem żyć.(...)
"
                                                                                   
Autor tekstu:Janusz Kondratowicz
Kompozytor:Jarosław Kukulski
Wykonanie oryginalne:Anna Jantar







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz