Szukaj na tym blogu

niedziela, 9 marca 2014

Ostatnia chwila...

Popatrzyłam do kalendarza-jak ten czas szybko biegnie. To ostatnia chwila, gdy rozliczając się z podatku myślimy, komu przekazać 1%.  W poprzednim poście "Jednego serca" napisałam więcej wiadomości o schronisku TARA i nr KRS, na który postanowiłam wpłacić swój 1% . A dzisiaj z prośbą do Was kochani: jeśli znacie Kogoś, kto również miałby ochotę wspomóc schronisko TARA-proszę ,umieszczajcie informację o tym na swoich profilach.  Wierzę, że dobro wraca do człowieka jak bumerang.

Razem możemy im dać więcej.

Odwiedziłam stadninę koni Opole-Bierkowice. Tam są cudne konie. Ja się nie znam, ale miałam wrażenie, że niektóre z nich uśmiechały się do mnie;-)





Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam kochani wspaniałego tygodnia, dużo miłości i radości...
a w poniedziałkowy ranek takiej energii;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz