Szukaj na tym blogu

czwartek, 25 grudnia 2014

Światecznie;-)

Tak bardzo uwielbiam wiśnie i czereśnie,że mogłabym je jeść chyba przez cały rok;-) Dlatego na naszym stole  nie mogło zabraknąć mojego ulubionego ciasta z wiśniami. Jego krótka reklama mogłaby brzmieć; wiśnie, bita śmietana w cieście makowym i...palce lizać. 















moja zdolna córka zrobiła świąteczne dekoracje- z serwetek wyczarowała  cudeńka...
bardzo proste w przygotowaniu ciasto;
ciasto jak na biszkopt z  6jajek do tego dodałam 20 dkg maku mielonego(sparzony wrzątkiem i przecedzony)...upieczone, ostudzone- przekroiłam na pół. Posmarowałam masą z bitej śmietany i serka mascarpone. Na to wiśnie. Mrożone zasypałam 2 łyżkami ksylitolu(można cukrem), podgrzałam i do tego 1/2 łyżeczki mąki ziemniaczanej rozmieszanej z 2 łyżkami wody.Tą pychotkę trzeba ostudzić i...jeśli uda się nam nie zjeść;-) położymy na masie. To samo powtórzyć na drugiej części. 
Można posypać wiórkami czekolady i SMACZNEGO;-) 

Zdrowia, radości i bardzo dużo miłości;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz