Szukaj na tym blogu

sobota, 7 marca 2015

Różyczki i tulipany;-)

Chcąc upiec coś innego z jabłek niż do tej pory znałam szukałam inspiracji kuchennych i zaglądnęłam na blog Pani Celiny przyjemnosczpieczenia a tam, gdy zobaczyłam jabłkowe róże w cieście francuskim....to się zakochałam w tym przepisie;-) proste a jakie smaczne,mniam, mniam.


 ciasto francuskie pociąć na cienkie paski i posypać; 3łyżki brązowego cukru z łyżką cynamonu,


3-4  jabłka pokrojone w talarki


ugotowane (5minut) w 3szklankach wody z 3/4 szklanki cukru, delikatnie wyjąć na talerzyk







każdy pasek ciasta z jabłkami zrolować a powstałe różyczki włożyć do foremki muffinek












 piec 25minut w temperaturze 200stopni

po ostudzeniu można posypać cukrem pudrem i ze smakiem zjadać...
a z tej ilości ciasta mnie wyszło tylko 10 sztuk...są takie pyszniutkie i okazało się zbyt mało jak dla nas, dlatego jeśli je piec to z dwóch porcji ciasta;-)))



a za ten cudowny wiosenny akcent jeszcze raz dziękuję obdarowującym;-))) 
życząc wszystkim pięknego dnia.
***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz