Szukaj na tym blogu

niedziela, 26 kwietnia 2015

Ciasteczka śmieszki;-)

Dostałam ciekawy przepis na muffiny z czekoladowym akcentem.  Serdecznie się roześmiałam kiedy zobaczyłam je upieczone-każdy był innej wielkości;-) 
Wygląd śmieszył a smak uszczęśliwiał, dlatego ten wypiek nazwałam- 
ciasteczka śmieszki;-)


Przepis;
2 jajka-duże
60g cukru/u mnie ksylitol
100 ml ajerkoniaku
3 łyżki jogurtu 
100ml oleju/ z pestek z winogron
100g mąki/bezglutenowej
1 budyń czekoladowy+ łyżka kakao
1 łyżeczka pr.do pieczenia/bezglutenowy

Ubiłam jajka, dodałam pozostałe składniki/ mokre/ i wlałam to do mąki wymieszanej z proszkiem i budyniem z kakao. Do piekarnik nagrzanego 180stopni na 15-20 minut/do tzw.suchego patyczka.
Można polać czekoladą i uśmiechać się... tak jak ja oblizując palce;-)))  














;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz