Szukaj na tym blogu

wtorek, 28 kwietnia 2015

Na co czekasz?

Kochani dzisiaj mój post w formie przesłania i życzenia dobrego dnia;-)
*

Na co czekasz?
Na co czekasz?
Czy czekasz na uderzenie pioruna?
Czy czekasz na idealną noc?
Czy czekasz na odpowiedni czas?
Na co czekasz?
Nie chcesz nauczyć się radzić sobie ze strachem?
Nie chcesz wziąć kierownicy w dłonie i sterować?
Nie czekasz kolejnej minuty?
Na co czekasz?

Na co czekasz?
Musisz sięgnąć szczytu,
Wierzyć w każdy sen jaki masz,
Żyjesz tylko raz więc powiedz mi,
Na co, na co czekasz?
Wiesz, że musisz dać z siebie wszystko
I nie możesz się bać, że nie dasz rady,
Żyjesz tylko raz, więc powiedz mi,
Na co, na co czekasz?

Czekasz na dobrą wymówkę?
Czekasz na znak by wybrać?
Kiedy czekasz tracisz czas,
Na co czekasz?
Nie chcesz rozwinąć skrzydeł i polecieć?
Nie chcesz żyć, prawdziwym życiem?
Nie chcesz kochać zanim umrzesz?
Na co czekasz?

Na co czekasz?
Musisz sięgnąć szczytu,
Wierzyć w każdy sen jaki masz,
Żyjesz tylko raz więc powiedz mi,
Na co, na co czekasz?
Wiesz, że musisz dać z siebie wszystko
I nie możesz się bać, że nie dasz rady,
Żyjesz tylko raz, więc powiedz mi,
Na co, na co czekasz?

Powiedz mi na co czekasz,
(Powiedz mi na co czekasz)
Pokaż mi po co sięgasz,
(Pokaż mi po co sięgasz)
Na co to zachowasz?
(Na co to zachowasz?)
Więc na co tak naprawdę czekasz?
(Więc na co tak naprawdę czekasz?)
Powiedz mi na co czekasz,
(Powiedz mi na co czekasz)
Pokaż mi po co sięgasz,
(Pokaż mi po co sięgasz)
Na co to zachowasz?
(Na co to zachowasz?)
Więc na co tak naprawdę czekasz?
(Więc na co tak naprawdę czekasz?)

Każdy popełni jakieś błędy,
Ale każdy ma też decyzje do podjęcia,
Każdy potrzebuje trochę wiary,
Kiedy znajdziesz swoją?

Na co czekasz?
Musisz sięgnąć szczytu,
Uwierzyć w każdy sen jaki masz
Żyjesz tylko raz, więc powiedz mi,
Na co, na co czekasz?
Wiesz, że musisz dać z siebie wszystko
I nie możesz się bać, że nie dasz rady,
Żyjesz tylko raz, więc powiedz mi,
Na co, na co czekasz?

Musisz sięgnąć szczytu,
Na co czekasz?
Uwierzyć w każdy sen jaki masz
Na co czekasz?
Wiesz, że musisz dać z siebie wszystko
Na co czekasz?
Żyjesz tylko raz, więc powiedz mi,
Na co, na co czekasz?

Na co czekasz?
Na co, na co czekasz.

*
 P.S. Oglądając teledysk wzruszyłam się jak przy krojeniu cebuli;-)

2 komentarze: