Szukaj na tym blogu

środa, 1 kwietnia 2015

Cudeńka;-)

 Pomysł na te ciasteczka powstał po obejrzeniu ciasteczek u pani Ani/as w kuchni/  
Tamte są przepiękne, ale jak to mówią; chodzi o to by gonić króliczka a nie złapać go, co w tym przedświątecznym okresie jest jak najbardziej na czasie;-) 
A jak to upiekłam, oto przepis;




Ciasteczka;
300g mąki tortowej
200g masła
1/2 szklanki cukru
200g śmietany
2jajka



Wymieszałam mąkę z masłem/zimnym, cukrem,śmietaną i 2 żółtka, ulepiłam kulę ciasta i włożyłam do lodówki na godzinę. Przekroiłam ciasto na pół i jedną część rozwałkowałam. Moja wspaniała pomoc -wnusia, foremkami wykroiła ciasteczka i wstawiłam je do nagrzanego piekarnika 170stopni  na 10-15 minut. Po ostudzeniu to dopiero była fantastyczna zabawa- malowanie kolorowym lukrem (polecam takie zabawy z dziećmi)...podglądałam wzory malowane przez Olivię i je zgapiłam;-)
Upiekłyśmy muffinki, do których na patyczkach od wykałaczek usadowiły się nasze ciasteczkowe postacie...i gotowe-smacznego;-)



SMACZNEGO;-)

1 komentarz: