Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 11 maja 2015

Chmurki;-)

Pesymista to ktoś, kto postawiony przed wyborem z dwojga złego- wybiera oba.
Oscar Wilde

"Istnieje tylko jedna droga do innych ludzi- droga serca."
Phill Bosmans





 *
Płynie chmura po niebie,
zagaduje coś do Ciebie;-),
że nie zawsze jest lubiana-
może czasem, gdy słonko od rana
przygrzeje gorącem w południe,
to chmurka da cienia nam cudnie;)
*
Czasem jest smutna na szarym niebie,
wtedy deszczykiem pokropi na Ciebie.
A nieraz potrafi się mocno zezłościć;-(
To grzmot swój na ziemi umości...
*
Takie to chmurki opowieści słuchałam
i na tej kartce Tobie zapisałam,
gdyż ta chmurka mnie prosiła,
bo się pisać nie uczyła;-)
*
Ten wierszyk powstał na specjalne zamówienie mojej kochanej wnusi Olivi- babcia Ula ;-)

Kochani Goście-życzę milutkiego dnia;)))

2 komentarze:

  1. Babuniu moja przekochana - baaardzo lubię Twoje wierszyki i bardzo Ci dziękuję!!! :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję kochanie,
    buziaczki;-)))

    OdpowiedzUsuń