Szukaj na tym blogu

niedziela, 24 maja 2015

Spotkanie;-)


Kochani, wpisuję dzisiaj mój nowy wiersz, który miał swój debiut podczas mojego spotkania autorskiego z książką 
"Nie budźcie mnie ze snu" 
w Bibliotece w przyjaznej gminie Komprachcice.
A tutaj- jeszcze raz dziękuję za wspólne dwie godziny w rodzinnej atmosferze ze wspaniałymi Czytelnikami oraz 
uroczą Panią Basią-szefową;-)  

*


Migrena;-(

Silnie wieje wiatr

-to nie dobry brat.

Lecz wróg numer jeden,

Migren przyniósł mi aż siedem.


Jedna mi zamyka oczy,

Druga w uszach coś tam psioczy.

Trzecia, czwarta usnąć nie pozwala.

Piąta, szósta łeb rozwala.


Siódma w łóżku trzyma dzionki,

Tak przykuwa jak korzonki.

Zmaga się z nią setki ludzi,

Niech się wiedza, więc obudzi.


Jak tu żyć?- spytają chorzy

-nie wiem, -

nad tym głowią się doktorzy.

Bezbólowo iść przez życie,

Radość losu nam wrócicie;-)

Noblem ponoć Was nagrodzą

Wasze życie też osłodzą.

A nam bez migreny cudnie!

Życie by nie było nudne….

 *










Spokojnej niedzieli;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz