Szukaj na tym blogu

piątek, 19 czerwca 2015

Na dobre i na złe;-)

 Tytuł dzisiejszego wpisu w nawiązaniu do pięknej, 64-rocznicy ślubu moich Rodziców, bo jakby inaczej można przeżyć tyle lat razem ;-) 
 mam wrażenie, że wówczas zawierane małżeństwa były właśnie:
 "Na dobre i na złe"...


 na tę Okoliczność był specjalny tort






i ja tam byłam...wszak miodu i wina nie piłam, lecz torcik zaliczyłam;-)))












***
Nasi Rodzice dzisiaj świętują,

Swoją gościną wszystkich ujmują,

To ich Rocznica Ślubu 64,

Godności Królewskiej warta!

Albowiem przeżyte wspólnie lata

Mijają szybko jak w banku rata;-)

Na morzu życia pływa ich łódka

I choć nie jadali sobie z dzióbka,

Na starsze lata siebie wspierają

I nam młodzikom przykład tym dają,

Że pokonywać należy trudy i znoje

Bo miłość zwycięża jak u Tych Oboje;-)!!!


***
KOCHANI RODZICE!
NASTĘPNYCH  ROCZNIC W ZDROWIU;)))

2 komentarze:

  1. Wspaniały torcik Ci się udało upiec dla Twoich kochanych rodziców z okazji tak wspaniałej rocznicy .Pozazdrościć tylko , może i nam będzie dano dożyc tak wspaniałych wspólnych lat .Pozdrawiam Dana

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Danusiu:-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń