Szukaj na tym blogu

piątek, 5 stycznia 2018

Reżyser życia :-)

Weszłam w  Nowy Rok 2018 z lekkością spełnienia 💜 
Kilka miesięcy przygotowywałam wspólnie z Tatą wydanie książki pt."Reżyser życia. Szczęśliwy los czy zamierzony przypadek". Powstała z tego  bardzo ciekawa praca. Z nadzieją na następną, bo inspirujących wspomnień poprzednie pokolenie ma sporo...
W międzyczasie pisałam swoją, bardzo osobista książkę pt."W poszukiwaniu miłości", za którą proszę trzymajcie kciuki, aby ukazała się w lutym(być może na dzień Zakochanych).
*
Z życzeniami zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń💕💜💫💞

                                               
                                                       ***


Książka oparta na faktach utrzymuje styl jej Autora oraz prezentuje zachowane zdjęcia i dokumenty. Książka powstała na podstawie opowiadania mojego Taty, które miałam zaszczyt przeczytać, posłuchać i ułożyć w jedną całość, jaką Wam Kochani oddaję do rąk.

rozpakowuje się :-) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz