Szukaj na tym blogu

sobota, 3 marca 2018

W poszukiwaniu miłości ;-)

         


 Zaledwie rok temu, bo 8 marca odbyła się promocja mojej książki Iskierka, a już mogę przedstawić najnowszą 
 W poszukiwaniu miłości,  
której patronat medialny objęło Radio Opole
*
Kochani, w dniu 7 marca o godzinie 18, 
Miejska Biblioteka Publiczna Filia 1 i 2 w Opolu, 
ulica Dambonia 169 
jest organizatorem spotkania i będę miała zaszczyt być gościem jako autorka mojej piątej książki.

Do chwili obecnej ukazały się:
Nie budźcie mnie ze snu
Złodzieje uśmiechu
Iskierka
Reżyser życia. Szczęśliwy los czy zamierzony przypadek? /współautorka
W poszukiwaniu miłości
  





 







***



W pierwszym opowiadaniu - Niezwykły dzień, poznajemy Annę, atrakcyjną czterdziestolatkę, spełnioną bizneswoman, która w sylwestrową noc samotnie zagłębia się w codzienność życia. Dokąd ją to zaprowadzi i czy znajdzie swoją miłość? 


Sala 38 to historia Kamili, która jest pielęgniarką i gotowa jest nieść pomoc drugiemu człowiekowi każdego dnia. Czy kobiecie spełnionej zawodowo wystarczy to do szczęścia?  



   Skoro to mój mały Jubileusz 💝  z tej okazji chcę Podziękować:
Dziekuję mojemu mężowi za przypominanie mi, że nie tylko słowem człowiek żyje ... 😘   
 Dziekuję moim dzieciom za cierpliwość i ogrzewanie nadziei w sens wydawniczy. 💕 
Dziekuję mojemu Tacie za ciepłe słowa: Pisz Uleńka, bo dobrze ci to wychodzi. 😊
Dziekuję Pani Aleksandrze Domka-Kordek za pozytywną energię i pracochłonne otwieranie drzwi do pisarstwa. 💜
Dziekuję Pani Ewie i Pani Oli z Drukarni Solpress za cudowną współpracę, porady i wiatr w żagle. 💗
Dziekuję moim Czytelniczkom/ Czytelnikom za wspieranie mnie na różnych etapach mojej twórczej pracy i mam nadzieję, że ta najnowsza książka W poszukiwaniu miłości również sprawi Wam radość.💃💓
Dziekuję Wszystkim, których tutaj nie wymieniłam, a powinnam podziękować 🙈🙉🙊💞





               Dziekuję za dotychczasowe spotkania i do miłego.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz