Szukaj na tym blogu

sobota, 10 marca 2018

W poszukiwaniu miłości :-)



Kochani, tak było 7 marca w MBP Filia 1 i 2 w Opolu gdzie odbyła się Promocja mojej książki pt. W poszukiwaniu miłości. 
To moja piąta książka i stąd mały jubileusz 💖 
***
 A tutaj mały fragment:




"– Dzisiaj jest dziesiąty, prawda?

– Tak, dziesiąty kwietnia –  odparłam.

– Dzisiaj miał być mój ślub – powiedziała, ściszając głos, i popłynęły jej łzy.

Wcześniej zdziwiłam się nawet, że tak cierpiała po cichutku. Widziałam tu niejedno i faktycznie, tacy pacjenci ze złamaniami potrafili niejednokrotnie wydzierać się z bólu zanim dostali mocne środki przeciwbólowe. A ona przecież miała pogruchotaną stopę i bardzo cierpiała. Tak w sobie, cicho, raczej pomrukiwała, by innym nie przeszkadzać.

–  Ojej, ślub? – zdziwiłam się, nie znając szczegółów wypadku.
Od razu w wyobraźni dopisałam scenariusz, że pewnie jadąc do ślubu, spadła z tego konia i za chwilę będziemy mieli tutaj połowę rozhisteryzowanych gości, czyli niedoszłego pana młodego, jej rodziców, przyszłych teściów, a i pewnie przyjaciółki też wpadną zobaczyć co i jak.(...)"


 













 Spotkanie poprowadziła 
Pani Małgorzata Lis-Skupińska, a to drugie nasze spotkanie,
 bo 8 marca 2017 roku miałam radość opowiadać w tym miłym Gronie o Iskierce...



Dziekuję Wszystkim, którzy przyczynili się do stworzenia miłej, rodzinnej atmosfery
oraz Czytelnikom za  liczną frekwencje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz