Szukaj na tym blogu

piątek, 28 lutego 2014

Jednego serca....

Kochani, układałam swoje dokumenty do rozliczenia PIT-a. Nie lubię tej księgowości, ale na szczęście ten obowiązek mam do wykonania raz w roku;-) 
Uwzględniłam wszelkie ulgi i odliczenia,  od tej kwoty odjęłam 1% .
I tu wpadło mi na myśl; potrzebujących jest tak wielu, a ja nie wiele mogę dać... także powiedzenie "ziarnko do ziarnka a uzbiera się miarka"  na tyle mnie przekonuje, iż piszę tutaj z nadzieją,że razem możemy zrobić więcej dla schroniska TARA.
Poniżej załączam link do strony schroniska i tam znajduje się więcej informacji.


KRS - 0000223306

  http://www.fundacjatara.info/sub,pl,1.html





Umieszczone poniżej zdjęcia koni zrobiłam w różnych miejscach i czasie.
Konie te mają się całkiem dobrze i one nie potrzebują naszej pomocy, to widać. 
Na pewno byłoby im miło wiedzieć, że ich rodzinie koni w schronisku również niczego nie brakuje.






"Lecz ludzi dobrej woli jest więcej
i mocno wierzę w to,
że ten świat
nie zginie nigdy dzięki nim.
Nie! Nie! Nie! (...)"
 Autor tekstu:Czesław Niemen 
"Dziwny jest ten świat"


Pozdrawiam wiosennie i życzę cudownego weekendu:-)

2 komentarze: