Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 27 października 2014

Chrupiace bułeczki;-)

Ostatnio wczytuję się w blogi kulinarne, w których są przepisy na domowe pieczywo. Wspomniałam na bułeczki z dzieciństwa, takie chrupiące i pachnące, przesmarowane tylko masłem...mniam;-) Niestety obecnie wchodząc do piekarni nie czuć nawet aromatu pieczonego chleba;-( 
 A ja zauroczona blogiem Pani Beatki zajrzałam i upiekłam bułeczki wg tego przepisu;
http://niebonatalerzu.blogspot.com/2014/10/najlepsze-domowe-bueczki.html
wybaczcie,że nie podaję przepisu i odsyłam do Pani Beatki, ale tak pięknie opisany sposób upieczenia bułeczek- nic dodać;-) jedyną zmianę jakiej dokonałam w moim przepisie, to mąka z pełnego przemiału pół na pół z białą mąką.

 od rana wspaniały aromat pieczonych bułeczek z pewnością napawa dobrym nastrojem...

moje bułeczki upiekłam takie na jeden ząb, nie żebym takowy tylko posiadała;-) po prostu lubimy małe bułeczki...

życzę milutkiego dnia;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz