Szukaj na tym blogu

sobota, 15 listopada 2014

Dla Olisi;-)

 W jedną z moich bezsennych nocy dopadła mnie wena i napisałam wiersz dla mojej cudownej wnusi...



Płynie chmurka po niebie,
 zagaduje coś do Ciebie,;-)
że nie zawsze jest lubiana-
może czasem, gdy słonko od rana
przygrzeje gorącem w południe,
to chmurka da cienia nam cudnie;-)


    Czasem jest smutna na szarym niebie,
    Wtedy deszczykiem pokropi na Ciebie.
     A nieraz potrafi się mocno zezłościć;-(
     To grzmot swój na ziemi umości...


Takie to chmurki opowieści słuchałam
i na tej kartce Tobie zapisałam,
Gdyż ta chmurka mnie prosiła,
bo się pisać nie uczyła;-)
















Słonecznego weekendu;-)

2 komentarze:

  1. Dziękuję Ci Babciu za piękny wiersz,
    Kocham Cię Bardzo, dobrze to wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Olisiu kochana i z wzajemnością;-)

      Usuń