Szukaj na tym blogu

niedziela, 2 listopada 2014

Cel

 Oczywiście cieszę się, że moja książka jest już dostępna- chwilowo w niewielkim nakładzie, ale jest;-) Od momentu, gdy podjęłam decyzję o realizacji tego projektu wiedziałam, że część środków z tego chce przekazać na cel; pomocy Wiki. Potrzebujących jest tak wielu i każdy cel jest ważny. Niektórzy pytają mnie dlaczego wybrałam akurat pomoc dla Wiktorii- trudno, na to pytanie odpowiedzieć, ale myślę, że raczej można odwrócić to pytanie;
 jeśli możesz komuś pomóc, czy pomagasz? 



 na ostatniej stronie książki jest informacja o możliwości pomocy

 recenzja od Przyjaciół

"Nie sztuką jest przejść przez życie gdy wszystko sprzyja.

Sztuką jest iść przed siebie i nie ugiąć się nawet jeśli ciągle jest pod wiatr."


Pozdrawiam cieplutko;-)

2 komentarze:

  1. Nie wiem co powiedzieć zatkało mnie totalnie, tak do końca nie wiedziałam czy ta książka naprawdę zostanie w końcu wydana.Moja kochana swatka ciągle mnie informowała , że już niedługo i czekałam cierpliwie.Myślę .że i ja dostanę osobistą dedykację od autorki tej wspanialej książki,

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, pięknie dziękuje za miły komentarz kochana Danusiu,
    pozdrawiam cieplutko ;-)

    OdpowiedzUsuń