Szukaj na tym blogu

środa, 12 listopada 2014

Nie boję się;-)

Oj, co za czasy?! Już myślałam, że mając wieloletnie doświadczenie /zawodowe i życiowe/ , to ja mogłabym pomóc komuś, kto tego potrzebuje. Nie chodzi o udzielanie rad, bo w tym sprawdzają się książki...kucharskie;-) 
A ja te mądrości czerpałam z życia wzięte. Tylko czy ja na pewno wiem, co jest w życiu lepsze lub gorsze dla danej osoby? Do tej pory wydawało mi się to oczywiste! I chyba nie tylko dla mnie było to normą. Stąd tak znane zasłyszane hasła /szczególnie u babć/; ubierz czapeczkę, zjedz ciepły obiadek, itd. itp.-może i w tym nie ma niczego złego, ale czasem męczy. Szczególnie gdy "załóż czapeczkę" mówimy do 30- 40-latka;-)
no i tu puk, puk zastukał na mojego e-maila kurs coachingu;-)
I zaczęłam naukę nowego świata...a podobno tylko wtedy tworzą się nowe synapsy, gdy uczymy się nowego i oddalamy od siebie wizytę tego gościa z Niemiec- Alzheimera;-)
Już się nie boję i uczę się. Polecam -Kochani szukajcie w sieci, w księgarniach, pytajcie i idźcie do przodu, bo to co za - już jest znane a ważne, to co przed nami;
"Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy,
Ważnych jest kilka tych chwil, tych na które czekamy,
Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy,
Ważnych jest kilka tych chwil, tych na które czekamy,(...)"
Marek Grechuta Dni, których nie znamy.




wspaniałego dnia;-)

2 komentarze: