Szukaj na tym blogu

wtorek, 4 listopada 2014

Jesiennie;-)

"W miarę jak się starze­jemy, od­kry­wamy, że naj­rzad­sza jest 
od­wa­ga myślenia."
                                                                        Anatol France (François Anatole Thibault)



 





"Liście, które jesienią spadają z drzew, chciałyby się wskazać jako przykład przemijania. Byłby to jednak zły przykład, ponieważ po kilku miesiącach drzewo wypuści nowe liście i nastanie wiosna, dokładnie taka jak była wcześniej."
                                                                                Peter Rosegger




"Suk­ces nig­dy nie jest os­ta­teczny. Po­rażka nig­dy nie jest to­tal­na. Liczy się tyl­ko odwaga." 
Winston Churchill



 "Już jesień i latawców klucz
A w kinach tyle pustych miejsc
Z niedawnych zdarzeń ścieram kurz
Babiego lata wątłą sieć, o..
I jestem wiatrem, śpiewam wiatr
I jestem łąką, trawy źdźbłem
Jak biały jacht
W nieznany płynę dzień


To, co mam
To radość najpiękniejszych lat
To, co mam
To serce, które jeszcze na wszystko stać
To, co mam
To młodość, której nie potrafię kryć
To wiara, że
Naprawdę umiem żyć - umiem żyć."


 Kochani życzę dobrego dnia ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz