Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 12 stycznia 2015

12 styczeń- torty niespodzianka;-)

12 styczeń; tak to wyjątkowa dla mnie data...w tym dniu urodziły się dwie Cudowne Istoty- moja córka i moja wnusia;-)
Torciki też były wyjątkowe; jeden na zamówienie najmłodszej a ten drugi- niespodzianka...cieszę się, bo udana.
Jeszcze raz; 
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO MOJE KOCHANE!!!




 tak powstawał torcik dla Olivii...
 taki był efekt;-)



 a tak nabierał kształtu drugi tort-niespodzianka;-)

















 akcesoria wysypały się z torebki;-)))




torcik w cieple lekko się spocił;-))) 

"Ciesz się każdą chwilą, abyś potem nigdy nie żałował, że utraciłeś młodość."
Paulo Coelho 

4 komentarze:

  1. Mamusiu!!! Baaaaaaardzo Ci dziękujemy za wspaniały dzień i przepiękne niespodzianki!!! Torciki po prostu cudowne!!! Moja słodka torebeczka meeeeeega pomysł i wykonanie!!! A tulipanki prześliczne!!! Jeszcze raz bardzo, bardzo Ci dziękujemy!!!!!! <3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz,oj jak milutko;-))) L.You

      Usuń