Szukaj na tym blogu

czwartek, 29 stycznia 2015

Pączki- palce lizać-)

Kolejny raz zajrzałam do Pani Beatki na blog i gdy przeczytałam o pieczonych a nie smażonych pączkach, pomyślałam; to coś do dla mnie;-) Przepis prosty( a to uwielbiam)- szybki efekt, a smak- rewelacja!!!
Przepis:
100 ml mleka
50g drożdży
380 g maki tortowej
80g cukru
3 jajka
170g masła/miękkiego
szczypta soli
   jeśli chodzi o sposób wykonania ciasta drożdżowego, to Pani Beatka napisała znakomicie, więc po szczegóły proszę zajrzyjcie na ten świetny blog:-) 
http://niebonatalerzu.blogspot.com/2015/01/najlepsze-paczki-pieczone-tusty-czwartek.html 







 


 
Takie pyszne, że można palce lizać 😍

6 komentarzy:

  1. Były śliczne, malutkie i smaczniutkie :) Cieszę się, że dałam się na nie namówić i przy okazji spedzić z Wami miło czas :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i nam Elunia było z Tobą super;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszły modelowe! Bardzo dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie miłe słowa od Mistrzyni- bardzo mnie cieszą;-)
    Dziękuje i pozdrawiam cieplutko;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ! i ja bede musiala sprobowac ...bardzo smakowicie wygladaja mmmmm ,....
    pozdrawiam Ciebie kochana - ika

    OdpowiedzUsuń