Szukaj na tym blogu

środa, 30 kwietnia 2014

Nibiańskie myśli ;-)

Ostatnio czuję się zmęczona tym co dzieje się na ziemi, dlatego coraz częściej spoglądam na niebo;-) Wtedy nawet zapominam, aby włączyć jakiś program informacyjny i w ten sposób pogodniej kładę się spać. A plusem tego jeszcze jest; nie wydaję kasy na tabletki na spanie( bo potem musiałabym kupić na rozbudzenie i na chęć do życia po obudzeniu). Oczywiście na te wszystkie dolegliwości są leki, ale to prawo wyboru. Ja wolę  w moim wieku.... XXI  :-))) - im mniej, tym lepiej. 
Wracając do dnia wczorajszego; popatrzyłam w niebo a tam- leży sobie gość z chmur.  Dlatego  fajnie,gdy mam przy sobie aparat,żeby utrwalać ciekawe obrazy. Przed nami długi weekend. Mam nadzieję,że pogoda będzie słoneczna. Może i Tobie wtedy uda się spojrzeć w niebo i dostrzec coś, to coś co wywoła uśmiech- tego życzę Każdemu z całego serca <3



                                                                         "Marzyciel"





"Planety,co krążą w przestrzeniach
Po drogach nieskończoności,
Są one dla mnie w marzeniach
Oczami mojej miłości."
Adam Asnyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz