Szukaj na tym blogu

niedziela, 11 maja 2014

Moja Dżu;-)

 Ostatnio często słyszę w spotach tv piosenkę  "Hey Jude" The Beatles. Przypomina mi moje dobre, młode czasy;-) Tak, czas biegnie szybko- obecnie razem z moją wnusią nucimy tę melodię. Siedziałam któregoś dnia z wystawiona buzią do słońca, a  po głowie biegały mi nutki tej piosenki. Pomyślałam, aby zapisać swoją wersję i tak powstała  moja- Dżu. Długo zastanawiałam się, czy uwiecznić ją na moim blogu? A co tam, niech idzie w świat....jak nie teraz, to kiedy?!
Życzę dobrej zabawy przy dopasowywaniu mojego tekstu do melodii.
                                              Miłego dnia;-)))

Hej Dżu,
co robisz tu
z dyplomem
bez etatu

pamiętasz jak w szkole dobrze ci szło
teraz patrzysz w dal- ty cudo, perło

hej Dżu
odwagę miej i weź sprawy dziś w ręce swe
wylatuj i spełniaj marzenia te
wyśnione przez noc- i praca i dom

tam dom masz, gdzie serce twe
hej Dżu
jedź,jedź i nie płacz i nie zamartwiaj się
powrócisz tu, gdy będzie źle
ja wiem, to wiem- i powiem ci
mądrze życie bierz....
nananananaaannnanaaana

hej Dżu
nie myśl już źle, wszystko dobrze ułoży się.
Bądź silna i w górę popatrz, jak los cię rzuca tam
weź rolę swą....

tam dom masz, gdzie serce twe
hej Dżu
jedź,jedź i nie płacz i nie zamartwiaj się
powrócisz tu, gdy będzie źle
ja wiem, to wiem- i powiem ci
mądrze życie bierz....
 nananananaaannnanaaana



nananananaaannnanaaana


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz