Szukaj na tym blogu

środa, 17 września 2014

Jest pysznie;-)




5 jajek
1/2 szklanki cukru
1 łyżka cukru waniliowego 
1/2 szklanki oleju
1 1/2 szklanki mąki pszennej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżka kakao

 a ilość śliwek wg smaku


Jajka utarłam z cukrem. Następnie powoli wlewałam olej, ciągle mieszając(ucierałam w mikserze). Wsypałam mąkę pszenną(przesianą), z proszkiem do pieczenia. Małą blaszkę wyłożyłam papierem.
Śliwki ułożyłam na wylanym 2/3 ciasta, ułożyłam je umyte i wypestkowane,a układam je skórką do dołu. Dodałam też kilka  jabłek pokrojonych w plastry, gdyż moje śliwki kiepsko odchodziły od pestki, no i straciłam ochotę na obieranie ich sporej ilości;-) potrzebnej do tego przepisu-
a do 1/3 pozostawionego ciasta wsypałam kakao i dokładnie wymieszałam. 
 Na białe ciasto ze śliwkami i jabłkami( dla smaku i cudnego aromatu posypałam cynamonem) wylałam kakaowe.
Tak przygotowane ciasto włożyłam do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na około 50 minut.

a na wierzchu lekko posmarowałam Nutellą

Uściski dla Was Kochani no i smacznego;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz