Szukaj na tym blogu

niedziela, 21 września 2014

Spacer;-)

 Na dzisiejszy post specjalnie dla Was Kochani wybrałam parę cytatów mojego ulubionego pisarza i  kilka zdjęć, które udało mi się zrobić podczas spaceru;-)

*
[...] i ślubujesz mi uśmiech przy porannej kawie, parasol w deszczu i stokrotki na wiosnę [...] - See more at: http://www.aforyzmy.com.pl/autor/paulo-coelho/page/5#sthash.v7KUfIq9.dpuf
"Nie mów nic. Kocha się za nic. Nie is­tnieje żaden powód do miłości."
                                                                               Paulo Coelho
                                                            


"Co jest najśmie­szniej­sze w ludziach? Zaw­sze myślą na od­wrót: spie­szy im się do do­rosłości, a po­tem wzdychają za ut­ra­conym dzieciństwem. Tracą zdro­wie by zdo­być pieniądze, po­tem tracą pieniądze by odzys­kać zdro­wie. [...] Żyją jak­by nig­dy nie mieli um­rzeć, a umierają, jak­by nig­dy nie żyli." 
Paulo Coelho
                                            




"Jeśli ktoś pro­si nas o po­moc, to znaczy że jes­teśmy jeszcze coś warci."
Paulo Coelho

           
   
"To możliwość spełniania marzeń sprawia, że życie jest takie fascynujące"
                                                                          Paulo Coelho

Uściski dla Was kochani na cały tydzień;-) 

Jesień; a ja nie lubię tej pory roku, słuchając takiej muzyki, to dam radę;-)
 

To możliwość spełniania marzeń sprawia, że życie jest takie fascynujące.

Paulo Coelho
- See more at: http://www.aforyzmy.com.pl/autor/paulo-coelho/page/5#sthash.v7KUfIq9.dpuf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz