Szukaj na tym blogu

piątek, 26 września 2014

Odwiedziny u pni Ewy;-)

Bardzo lubię program pani Ewy Wachowicz. Od czasu do czasu udaje mi się pooglądać cały program i wtedy staram się zapisać interesujący mnie przepis. No i tak było tym razem. Gdy zobaczyłam jak fantastycznie wygląda i pewnie smakuje;
"Ciasto ucierane z morelami", postanowiłam upiec to mniamniuśne ciacho;-)
Przepis na stronie pani Ewy: 
http://www.ewawachowicz.pl/przepisy,3,685.html

Tylko ja zamiast moreli dałam nasze ulubione śliwki;

na cieście ułożone śliwki a na tym po łyżeczce masła,
 
 posypany na wierzchu cukier wymieszany z cynamonem utworzył pyszną skorupkę.





szybkie i łatwe do upieczenia, do tego filiżanka smacznej herbatki lub kawy i.... uśmiech domowników zapewniony;-) 
*
"Jedynie miłość nadaje sens życiu.
Dlatego im bardziej zdolni będziemy do miłości i dawania siebie innym,
tym bardziej sensowne będzie nasze życie".
Hermann Hesse
Życzę smacznego i miluśkiego weekendu;-)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz