Szukaj na tym blogu

czwartek, 4 września 2014

Tak bym chciała...

Cieszę się, że po kilku deszczowych dniach dzisiaj zaświeciło słońce. Nareszcie mogłam wejść do mojego ogrodu. A tam zrobiłam wielkie oczy, gdy zobaczyłam zrzucone na trawę orzechy. Nasz duży orzech pozbył się swoich pięknych i słodziutkich  owoców zrzucając je bliżej nas;-) 
Niestety ktoś "poczęstował" się aronią i zerwał wszystkie owoce, więc nic nie będzie z planowanych przetworów;-(
Do tego jakaś nostalgia mnie dopada...

                                                                               *
Gdyby ktoś mi wrócił tamten kraj
Pełen czarów z baśni barwny sad
Kiedy smutek krótko trwał
Dzwonkiem dzwonił śmiech
Dniem i nocą piękny śniłam sen

[2x:]
La la li
Kto da mi tamten świat, świat moich kilku lat?
Kto znów nauczy mnie, jak w klasy grać?

Tak bym chciała boso biegać w deszcz
I czereśnie prosto z drzewa jeść
I poziomki myte rosą znów w usta brać
Mieć marzenia jak maleńki domek z kart

La la li
Z jarzębin włożę pereł sznur, a welon z mglistych mgieł
Gdy ślub mi przyjdzie brać, taki z dziecinnych lat
A drużbą będzie las, a panem młodym wiatr
A śliczną panną młodą będę ja

Gdyby ktoś mi wrócił tamten kraj
Pełen czarów z baśni barwny sad
Kiedy smutek krótko trwał
Dzwonkiem dzwonił śmiech
Dniem i nocą, dniem i nocą piękny śniłam sen

[2x:]
Kto da mi tamten świat, świat moich kilku lat?
Kto znów nauczy mnie, jak w klasy grać?
La la li
Kto da mi tamten świat, świat moich kilku lat?
Kto znów nauczy mnie, jak w klasy grać? 
                                                                                            http://www.tekstowo.pl/


Kochani cudownego dnia życzę
i dużo pozytywnej energii :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz