Szukaj na tym blogu

czwartek, 13 lutego 2014

Bezcenny dar..

Rozmawiałam z moją koleżanką Iloną o fajnych filmach. Obie uwielbiamy dobre kino. Ja mam parę ulubionych a ona również. Kilka wymienionych tytułów przez nią okazało się także moimi hitami. Wtedy zapytała mnie o film "Bezcenny dar", a ja tego nie oglądałam,więc mi go poleciła. Po obejrzeniu, powiedziałam - bezcenny dar, to prawdziwy przyjaciel i ludzie, którzy pomagają sobie nawzajem nie pytając -za ile? Jestem wdzięczna, że tak mam. 
Jak dla mnie film jest godny polecenia i dlatego umieszczam go,aby tylko kliknąć i już.....do oglądania go nawet popcornu nie potrzeba;-)


                            http://www.youtube.com/watch?v=Q1oTF6C7tdA

                                Dziękuję i życzę miłych wrażeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz