Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 24 lutego 2014

Wiosna?

Piękną mamy wiosnę tej zimy, chciałoby się powiedzieć na to co  widzimy za oknem. Niedziela była słoneczna i piękna, aż buty same dreptały w przedpokoju,żeby wyjść;-) 
W znanej sieci sklepowej( żeby nie było reklamy ) za grosze kupiłam pudełeczko puzzli. Jeszcze gdy moje dzieci były maluchami, często wspólnie je składaliśmy, tworząc z nich  piękne obrazy. Podobno, żeby nie okradał nas z pamięci na starsze lata niejaki Alzheimer- mózg trzeba ćwiczyć. Piątkowy wieczór zafascynowałam się tymi puzzlami. Było tego 500 sztuk, więc jak dla mnie nie lada wyzwanie. Rano w sobotę dokończyłam obraz. Ufff, trochę nagimnastykowałam umysł przy układaniu , ale efekt wynagrodził trud. ;-)
Nasza wycieczka za miasto w poszukiwaniu oznak wiosny, troszkę mizerna. Wejście do lasu szybko ostudziło nasze chęci....widok zostawionych tam przez Ziemian butelek po napojach, hurtowe ilości zużytych reklamówek i różnych śmieci powodowało uczucie smutku. A my szukaliśmy oznak wiosny- radosnej!  Nucąc znane nam słowa piosenki "Wiosna"  Skaldów, odczuliśmy "cieplejszy wieje wiatr" i " wiosna- znów nam ubyło lat" zauważyliśmy cudnie kwitnące stokrotki.  Skowronków jeszcze nie było, ale za to po niebie śmignął samolot. 
                                     Pozdrawiam wiosennie.

































"Wiosna - cieplejszy wieje wiatr,
Wiosna - znów nam ubyło lat,
Wiosna, wiosna w koło, rozkwitły bzy.
Śpiewa skowronek nad nami,
Drzewa strzeliły pąkami,
Wszystko kwitnie w koło, i ja, i Ty.(...)"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz