Szukaj na tym blogu

piątek, 14 lutego 2014

Kocha, lubi, szanuje....



"Kochać - jak to łatwo powiedzieć
Kochać - to nie pytać o nic" (...)





                                      



- Marysiu, przypomniało mi to usłyszaną gdzieś opowieść: „po pustej, piaszczystej plaży, w milczeniu idzie samotny mężczyzna. Idzie resztką sił. Obok śladów stóp mężczyzny, na piasku widać inne odciski stóp, jak gdyby towarzyszył mu niewidzialny przyjaciel. W pewnym momencie drugi ślad się urywa. Wyczerpany człowiek nawiązuje rozmowę z niewidzialnym towarzyszem: „Boże, poczułem się nagle taki zmęczony i słaby, przygnieciony brzemieniem swego beznadziejnego życia. Teraz wiem dlaczego. Opuściłeś mnie! Zostałem sam!” A Bóg mu odpowiada: „Nie, synu, zawsze byłem przy tobie i zawsze będę. Gdy zniknął drugi ślad na piasku - zacząłem cię nieść.”

 z mojej książki "Nie budźcie mnie ze snu"



                                 Miłego dnia kochani;

 Dziękuję 
                                      http://kartki24.eu/303

 zakochanym, ukochanym, podziwianym i uwielbionym....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz