Szukaj na tym blogu

piątek, 24 stycznia 2014

Dzień pierwszy

Kochani dziękuje  za ogromny odzew na mojego bloga. Ciesze się, że  sporo moich gości ma ochotę na zmiany. Fajnie byłoby każdy dzień uczynić lepszym dla siebie. To nie jest egoistyczne! Gdzieś to przeczytałam ; jak chcesz zmienić świat- zacznij od siebie. Dzisiejszy dzień dla mnie nie szykował się kolorowo. Rano miałam zrobić zakupy w sklepie, gdzie mam szczęście;-) ....spotykać napuszoną jak indor panią ekspedientkę. Ostatnio po prostu unikałam tam zakupów, by nie narażać siebie na fukanie owej pani. Dzisiaj powiedziałam sobie- oj, nie! Muszę coś w sobie złagodzić,żebym nie została szorstko potraktowana. Poszłam, zrobiłam zakupy i płacąc pani "burczącej" (jak zwykle coś tam  pod nosem), powiedziałam uśmiechając się życzliwie do niej- życzę pani miłego i ciepłego dnia. A ona spojrzała na mnie. Jaka szkoda,że nie mogłam uwiecznić tego  kamerą. Tak cudownie zmieniał się jej wyraz twarzy z gburliwej na uśmiechniętą i jej odzew -dziękuje, nawzajem. 
Potem byłam na rozmowie w sprawie wydania mojej książki ( a bardziej sponsorowania jej wydania). Szłam z mocno bijącym sercem z obawy, czy spodoba się to moje "dzieło"? Przyłapywałam się na negatywnych myślach,że się nie uda, bo dzisiaj każdy mocno liczy swoją wydawaną kasę. Nawet nie będę tutaj wypisywała moich negatywnych myśli, bo mi aż wstyd, jak szybko one się wciskały. Przypomniałam sobie,że strach to nasz największy wróg. Większość lęków jest pozbawiona podstaw. To tylko "kombinacja" naszego umysłu. Skoro to ode mnie zależy- wróciłam więc do pozytywnego uczucia Wdzięczności. . Na spotkaniu,tej uroczej Pani spodobał się już tytuł książki a wprowadzone  przeze mnie motto okazało się także jej ulubionym. Rewelacja. Po rozmowie czułam,że fruwam (ostrożnie, gdyż schodziłam po zaśnieżonych schodach). 
Jestem ogromnie wdzięczna za dzisiejszy dzień, w którym spotkałam cudownych ludzi. Otwartych  i pełnych miłości do drugiego człowieka. Jutro dzień drugi......
Jestem bardzo ciekawa kochani, jak minął Wasz pierwszy dzień?
Pozdrawiam cieplutko;-))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz