Szukaj na tym blogu

środa, 18 czerwca 2014

Fajny dzień;-)

 Fajny dzisiaj dzień, bo wnusia jest u nas od rana;-) chodzi nasze Słoneczko po mieszkaniu i śpiewa;
"ciasto przyjaźni dziś upieczemy,ale by je zrobić, to potrzebujemy; dwie łyżki uśmiechu, trochę życzliwości,okruszek dobroci,ziarenko miłości. Ciasto przyjaźni rośnie wspaniale, bo wszystkie składniki są razem zmieszane. Ciasto gotowe,wszystkim smakuje,a kto chce je zrobić, to niech uszykowuje ;-) - dwie łyżki uśmiechu,trochę życzliwości,okruszek dobroci,ziarenko miłości". 
Śpiewająco  poszłyśmy do ogrodu nazrywać co dojrzało, czyli garść truskawek, koszyczek porzeczek i parę kuleczek agrestu.
Przypomniało mi się moje dzieciństwo i lato spędzane u dziadków. Wtedy moja babcia ogródkowe owoce wrzucała na pyszny drożdżowy placek, ech a my -dzieci wpadaliśmy co chwilkę do kuchni,żeby dostać kawałek tego smakołyku. Do dzisiaj pamiętam  wyśmienity zapach drożdżowego ciasta rozchodzący się po całym domu...
 Możliwe,że aby utrzymać rodzinny trend, ja podobnie-wzięłam się dzisiaj za upieczenie właśnie drożdżowego ciasta.  
A na tym wspaniałym blogu  jest przepis na drożdżowe ciasto,więc nie podaję składników  http://niebonatalerzu.blogspot.com - ciasto drożdżowe z truskawkami  
 ( uda się, uda- serio to nie takie trudne;-))) ja tylko zmieniłam; zamiast 2 jajek daję 1 całe jajko i 1- żółtko, no i tym razem było tzw.na szybko i piekłam bez kruszonki,ale moi domownicy  uwielbiają również z kruszonką. 



dojrzewają i czekają..


i tak codziennie;-) 


                             zapach i kolor radości;-)

 

 Smacznego i
słodkiego długiego weekendu;-)

2 komentarze:

  1. Jak zwykle piękne wypieki tylko się delektować ,teraz wiem dlaczego moja kochana wnusia Olisia więcej czasu spędza u babci Uli. Ma bliżej i więcej owoców jak babcia Danusia.Pozdrawiam i informuję , że wrzuciłam twojego bloga na facebook

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Danusiu, że w natłoku swoich obowiązków znajdujesz czas na miły komentarz u mnie;-)
      Uściski;-)))

      Usuń