Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 17 czerwca 2013

                                                                     Ja tam byłam!!!
     
I ja tam byłam....miodu i wina nie piłam, ale się wzruszyłam. Gdy Halina Frąckowiak zaśpiewała " Serca gwiazd " wróciły moje wspomnienia z przed lat, kiedy to układałam choreografię do tego utworu dla mojego zespołu tanecznego.Kolejne łezki zakręciły się  podczas fenomenalnego wykonania  piosenki " Dziwny jest ten świat " przez córkę Czesława Niemena - Natalię Niemen. Właściwie powinnam wymienić każdego Wykonawcę, bo  podczas 50 . Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki podarowali nam prawdziwa ucztę dobrych emocji.W takiej sytuacji dziękuje Bogu za piękne chwile w moim życiu, no i mojej kochanej córci, bo mnie tam zaprosiła.





                                         
                                                             fragment z próby

W czasie koncertu Natalia Niemen wykonując utwór dodała : "Nadszedł już czas, najwyższy czas, ażeby co? Ażeby ci którzy złorzeczą, ażeby ci którzy plują jadem, ażeby ci którzy bezprawnie pysznią się prawością, może by tak spróbowali stać się ludźmi dobrej woli? Bo ludzi dobrej woli jest więcej! Bo miłość jest silniejsza niż nienawiść!! Bo życie jest mocniejsze niż śmierć! Oto czas, najwyższy czas by nienawiść zniszczyć w sobie."
                            



  c.d.nastąpi ...  ;-)                                    

1 komentarz:

  1. To ja Ci dziękuję Mamuś, że tam byłyśmy razem!!! :*** Było super!

    OdpowiedzUsuń