Szukaj na tym blogu

wtorek, 4 czerwca 2013

       "Tyle słońca w całym mieście, nie widziałeś tego jeszcze" - oj, chyba  i w tym tygodniu nie zobaczę- tak myślę po obejrzeniu prognozy pogody na najbliższe dni.  Jednym słowem - przechlapane! To znaczy dla mnie i mojej wnusi . Faktycznie mamy  teraz jak  w piosence " w czasie deszczu dzieci się nudzą". Wyczerpują się pomału moje pomysły na zabawy w domu z czterolatką.  Nie działa nawet zasada  pana Zubilewicza- ulubionego pana od pogody,że nie ma złej pogody, jest tylko zły ubiór. Niby ubiór miałyśmy odpowiedni -kalosze, peleryny a nawet duży parasol. Po tygodniu takiej zabawy moja wnusia Olivia dzisiaj rano patrząc na deszcz za oknem powiedziała - ''babciu, dzisiaj jest ładna pogoda,ale moje kaloszki już nie chcą iść na spacerek". Ufff, dzięki kaloszki!!!






1 komentarz:

  1. He he nie dziwię się kaloszkom ;))
    Witaj Uleńko i powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    Oczywiście kibicuję i trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń