Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

.... i ja tam byłam


                           W miniony weekend wybrałam się odwiedzić rodzinne strony. Ponieważ pogoda sprzyjała, wybrałam się na wycieczkę do pobliskiego zamku Czocha. Troszkę do tej wizyty  sprowokowała mnie niedawno wyświetlana świetna komedia "Gdzie jest generał?". Zamek i okolice były tłem do powstania tego filmu. Tereny piękne, zamek napawa nostalgią i....ja tam byłam, chociaż miodu i wina nie piłam ;-)
 Niestety dała mi o sobie znać  ''złośliwość rzeczy martwych" i zdążyłam zrobić tylko kilka zdjęć zamku.
 Jeśli ktoś będzie miał po drodze - polecam odwiedzenie zamku!
 Minusem są drogie opłaty ( 5zł samochód osob.) za miejsce na tzw.parkingu(obok zamku), bo ja nie nazwałabym tak miejsca, które z wyglądu przypomina raczej tor z przeszkodami.
 Chociaż widać, że najbardziej miłym gościem zamku byłby - sponsor.


                                                                 





                  Zamek Czocha - obronny zamek położony w miejscowości Sucha( Czocha), gmina Leśna, nad Zalewem Leśniańskim na rzece Kwisa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz