Szukaj na tym blogu

piątek, 9 sierpnia 2013

to co ważne

                                                               

"Ta jedna chwila"

Każdym przeżytym dniem
Pragnę nim być
Dniem który da
Co we mnie najlepsze
Jestem sama
Lecz nie samotna
Mój najwspanialszy dzień
Jest wciąż tajemnicą

Łamałam swe serce
Dla każdego sukcesu
By poczuć słodycz
Doświadczałam bólu
Wznoszę się i upadam
Lecz mimo wszystko
Tak wiele [mi] pozostaje

Refren:
Pragnę tej jednej chwili
W której jestem kimś więcej
Niż mogłabym wymarzyć
Gdy każdy z mych snów
Jest o jedno uderzenie serca
A odpowiedzi mam wszystkie przed sobą
Daj mi choć tą jedną chwilę
By ścigać się z przeznaczeniem
Własnie wtedy przez ten moment
Ja poczuję, poczuję nieśmiertelność

Żyłam, by być najlepszą
Chcę tego wszystkiego
Nie pora na mniej
Ułożyłam swe plany
Teraz ty złoż swoją szansę
W moich dłoniach

Refren:
Podaruj mi choć tę jedną chwilę
W której jestem kimś więcej
Niż mogłabym wymarzyć
Gdy każdy z mych snów
Jest o jedno uderzenie serca
A odpowiedzi mam wszystkie przed sobą
Daj mi choć tą jedną chwilę
By ścigać się z przeznaczeniem
 Właśnie wtedy przez ten moment
Ja poczuję, poczuję nieśmiertelność

Jesteś zwycięzcą
Na całe życie
Jeśli ją uchwycisz
Tą jedną chwilę
Spraw, by zajaśniała

Refren:
Podaruj mi choć jedną chwilę
W której jestem kimś więcej
Niż mogłabym wymarzyć
Gdy każdy z mych snów
Jest o jedno uderzenie serca
A odpowiedzi mam wszystkie przed sobą
Daj mi choć tą jedną chwilę
By ścigać się z przeznaczeniem
 Właśnie wtedy, w tej chwili
Stanę się wolna
Będę wolna
 (  tłumaczenie tekstów piosenek  - tekstowo.pl .)        

                                                                   

1 komentarz: