Szukaj na tym blogu

piątek, 30 sierpnia 2013

szkoła na wesoło

                                                     ;-)))))

Na zakończenie roku szkolnego dyrektor zwraca się do uczniów.
- Życzę wam przyjemnych wakacji, zdrowia i żebyście we wrześniu wrócili mądrzejsi.
- Nawzajem - odpowiada młodzież.

                                                     ;-)))))

 Nauczycielka:
- Kazałam wam zrobić przez weekend dwa dobre uczynki. Jasiu, opowiedz nam o swoich czynach.
Jasio:
- W sobotę pojechałem do babci i babcia bardzo się ucieszyła.
A w niedzielę wyjechałem od babci i babcia jeszcze bardziej się ucieszyła!

                                                        ;-)))))

- Jasiu jedz szybciej  owsiankę, bo spóźnisz się do szkoły.
- Mamo, ale ja się boję tam iść.
- Nie histeryzuj Jasiu, ty musisz iść do szkoły!
- Ale mamuniu, ja nie pójdę, bo tam mnie nikt nie lubi,ani dzieci ani nauczyciele,a sprzątaczka to  mnie nawet ze ścierką goniła.
- Jasiu, ale ty musisz tam iść, ty jesteś tam dyrektorem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz