Szukaj na tym blogu

czwartek, 15 sierpnia 2013

Wyborne jedzenie babci Uli

Lubię gotować, ale czasem dopada mnie totalny brak pomysłu, więc pytam moich domowników;
 -  co mam ugotować?
 Oczywiście patrzą na mnie wymownym wzrokiem i odpowiadają
 - wszystko jedno, co ugotujesz jest pyszne! 
No, to mi pomogli ;-)
 Dlatego pomyślałam dzisiaj będzie niespodzianka!
                                             
                                               Moja propozycja ......................... na   śniadanie ;
               

                                  

                                       
                                                             na obiad.....................................

                                

                                                                       a na kolacje  ...........;-)))

                                                                             

1 komentarz:

  1. Mamuś! Kopytka z czystym barszczykiem lub knedliki z sosem koperkowym i kurczakiem lub indykiem pieczonym albo względnie ;P pierożki poproszę!!!

    OdpowiedzUsuń